فول آلبوم یاسر بینام که شامل آلبوم پهلوانان و تک آهنگ های یاسر بینام تا امروز می باشد.

دانلود آهنگ جدید یاسر بی نام به نام جواب این سوال رو نده

 

دانلود آلبوم پهلوانان بصورت یکجا

Downlaod

دانلود بصورت تکی

۰۰ – Mosalsal intro – Yaser Binam.mp3

01- Pahlevanan – Yaser Binam.mp3

02 – Kanoon-ft. kelare – Yaser Binam.mp3

03 – Namonde az to harfi – Yaser Binam.mp3

04 – mashkook – Yaser Binam.mp3

05 – Galam – Yaser Binam.mp3

06 – hemaghat – Yaser Binam.mp3

07 – Bi name sonnaty – Yaser Binam.mp3

دانلود تک آهنگ ها بصورت یکجا

downlaod

دانلود بصورت تکی

Yaser Binam – Arezoot Chie.mp3

Yaser Binam – Az Khateram Rafti.mp3

Yaser Binam – Go Hit.mp3

Yaser Binam – Javabe In Soalo Nade.mp3

Yaser Binam – Karkasha Be Behesht Nemiravand.mp3

Yaser Binam – Khooda bamast.mp3

Yaser Binam – Ma Azoon Khoonevadehashim.mp3

Yaser Binam – Mashghe Shab.mp3

Yaser Binam – Piadero.mp3

Yaser Binam – Qatl on line.mp3

Yaser Binam ft Mohsen Mosibat – Khodaya Mamnon.mp3

بیوگرافی :

 

حدود ۱۴ سال است که در دنیای موسیقی فعالیت میکنم.ساز اصلی و تخصصی من کیبورد و پیانو است. دانشجوی سال آخر جامعه شناسی هستم.عاشق کارم و وطنم و مردمم هستم.مادرم و خانواده ام جایگاه ویژه ای در زندگیم دارند.به تمام حرفهام اعتقاد کامل دارم و سعی دارم ترانه هام نه جانب دارانه باشه و نه دور از واقعیت.از کار کردن برای جلب افکار مخاطبانم متنفرم.حرف هام و ترانه هام از سر بیکاری نیست بلکه خط به خط ترانه هام بیانیست بی آلایش از واقعیت روز .از کم کاری و انجام کار های سطحی در دنیای موسیقی بیزام.دلیل انتخاب رپ:پتانسیلی که در رپ وجود داره در هیچ کدام از ‌‌‌سبک های موسیقی وجود نداره.از این رو رپ بهترین راه برای بیان احساسات من نسبت به مسائل پیرامون هست.

برو روی عکس زیر کلیک کنید

امپلی فایر 19 وات